Via het schedulen van rapporten kan u de nodige interventies om in te staan voor recurrente rapportering tot nul herleiden. Report scheduling laat toe op het juiste moment automatisch rapporten te versturen naar de juiste bestemmelingen.
Bi report scheduling
Rapportering maakt in veel gevallen deel uit van een recurrent proces om KPI's op te volgen, aanlevering van gegevens aan andere partijen en dergelijke meer. Dit impliceert vaak dat maandelijks handelingen nodig zijn om deze gegevens te verkrijgen. Zélfs al heeft u een rapport, het vergt nog steeds de aandacht om er tijdig aan te denken, de gegevens op te vragen en ze te verdelen onder de belanghebbenden.
Report scheduling neemt deze stappen uit uw handen. Eenmalig wordt deze planning opgezet, waarbij u kiest welk rapport u wenst te schedulen, naar wie u dit wenst te versturen, wanneer en hoe frequent dit moet gebeuren. Van zodra dit is ingesteld, verloopt alles automatisch en hoeft u hierin niet meer tussen te komen.
Vaak is niet alle info in een rapport relevant voor elke bestemmeling. Denk aan de opvolging van het verzuim binnen de teams door de manager van elk team.
Ook dan is report scheduling mogelijk. In plaats van zelf de rapporten op te splitsen per team, is bij ons een opzet mogelijk waarbij enkel bepaalde gegevens (bijvoorbeeld het verzuim van de werknemers van het eigen team) naar de managers verstuurd worden.
Het resultaat is een op maat gemaakt rapport dat op geregelde tijdstippen verstuurd wordt naar de gewenste bestemmeling zonder dat enige tussenkomst van uzelf nodig is.
Is dit product iets voor uw bedrijf? Of wenst u bijkomende informatie te ontvangen? Neem contact op en we bekijken samen met u de mogelijkheden.
Deze website maakt gebruik van cookies, sommige van deze cookies zijn functioneel en kunnen dus niet geweigerd worden.
Andere cookies dienen om het gebruik van deze website te analyseren, uw klantervaring te optimaliseren en u gepersonaliseerde informatie te bezorgen.
Voor sociale media en filmpjes van derden, gebruiken wij ook cookies.